Verhaal van de Argonauten

De naam argenx komt van de oude mythe van de Argonauten – één van de eerste verhalen die de kracht van het team benadrukt in plaats van één held. De Argonauten vertrekken in een kleine boot over een uitgestrekte oceaan op een missie om het Gulden Vlies te vinden. Dit leek een onmogelijke taak, maar dankzij de collectieve inspanning van het team en de unieke bijdrage van elk individu, waren de Argonauten in staat het ondenkbare te bereiken.

Net als de Argonauten zijn de mensen van argenx bezig met een uitdagende zoektocht die alleen kan slagen door de kracht van samenwerking: het ontwikkelen van therapeutische antilichamen die het leven van patiënten kunnen veranderen.

Wij bereiken patiënten door immunologische innovatie.

Milieu, sociaal en bestuur

Bij argenx meten we onze vooruitgang aan de hand van ESG (Environmental, Social and Governance) criteria. Deze kerncomponenten ondersteunen ons op onze weg naar een duurzaam immunologisch bedrijf.

 

 

 

Waarden

Onze waarden vormen de leidraad voor onze zakelijke relaties en samenwerkingsverbanden, zowel binnen als buiten onze muren.

Wij groeien dankzij onze nieuwsgierigheid en we vertrouwen op de kracht van het team om immunologische doorbraken te identificeren. Wij worden geïnspireerd door patiënten om deze doorbraken om te zetten in gedifferentieerde geneesmiddelen.

De veerkracht en hoop van de patiënt geeft ons een doel. Het motiveert ons om met vastberadenheid te werken, omdat we weten dat ze wachten.

cocreation

Co-Creatie

Wij creëren door samenwerking.
 

innovation

Innovatie

Wij leven om te innoveren en doen dat bij elke stap.
 

empowerment

Empowerment

Wij investeren in onze mensen op basis van hun sterke punten, met voordelen voor het hele team
 

humility

Bescheidenheid 

Wij luisteren naar patiënten en hun omgeving. .
 

excellence

Excellentie

Wij staan bekend om onze ’data-driven’ besluitvorming.